Nieuws
Opgelost:problemen jaaropgave 2017 Gepubliceerd op: 14-02-2018 Problemen met jaaropgave 2017 in Mijn Ahold Pensioen opgelost Update 14 februari 2018:
De jaaropgave 2017 is weer zichtbaar in Mijn Ahold Pensioen.

Update 1
3 februari 2018
Mogelijk is tijdelijk de jaaropgave 2017 niet zichtbaar in Mijn Ahold Pensioen. Het proces om deze weer opnieuw toe te voegen is opgestart. 

Zaterdag 10 februari hebben wij een e-mail verstuurd dat de jaaropgave 2017 beschikbaar is in Mijn Ahold Pensioen. Door een technische storing is deze helaas niet bij iedereen gevuld met gegevens.

Op dit moment zijn we bezig de jaaropgave 2017 opnieuw beschikbaar te stellen. We verwachten dat dit in de loop van de week afgerond is. Via de nieuwsberichten op deze website houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen. Onze excuses voor het ontstane ongemak.


N.B. Alleen als u uw e-mailadres heeft achtergelaten op uw persoonlijke pagina, ontvangt u e-mails van ons. Als u bij ons heeft aangegeven dat u uw post niet digitaal wenst te bekijken, zal de jaaropgave eind februari per post naar uw huisadres verstuurd worden.
Mijn Ahold Pensioen

Mijn Ahold Pensioen geeft u een duidelijk overzicht van uw persoonlijke pensioensituatie.

Wat vindt u?
Ik krijg het liefst pensioeninformatie via:


 
Deze website gebruikt cookies om te kunnen functioneren en het gebruik te analyseren teneinde het gebruiksgemak te verbeteren.Akkoord