Veelgestelde vragen over Mijn Ahold Pensioen

Wat kan ik op Mijn Ahold Pensioen zien?

In Mijn Ahold Pensioen krijgt u inzicht in uw eigen pensioensituatie.

- Bouwt u pensioen op? Dan ziet u hoeveel pensioen u al heeft opgebouwd en hoeveel pensioen u kunt bereiken. Ook kunt u zien welke keuzes effect hebben op uw pensioen. En wat de verschillende keuzes voor uw toekomstige uitkering betekenen. Bijvoorbeeld eerder of gedeeltelijk met pensioen gaan of een dag minder werken. Verder vindt u informatie over de gegevens die opgenomen zijn in onze administratie, de pensioenuitkering voor uw partner en uw jaarlijks Uniform Pensioenoverzicht.
- Bent u gepensioneerd of ontvangt u een uitkering van Ahold Pensioenfonds? Dan vindt u hier onder andere uw fiscale jaaropgave, uw uitkeringsstroken, uw jaarlijks pensioenoverzicht en de betaaldata.

 
Wie heeft er toegang tot Mijn Ahold Pensioen?

U heeft toegang tot Mijn Ahold Pensioen als:

o u werkt bij één van de Nederlandse werkmaatschappijen van Ahold Delhaize (met uitzondering van Bol.com) en
o u tenminste 21 jaar oud bent of
o u een ouderdoms- of partnerpensioen van Ahold Pensioenfonds ontvangt.

Bent u (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt of uit dienst? Dan heeft u geen toegang tot Mijn Ahold Pensioen. Bel dan met onze Servicedesk als u vragen heeft over uw pensioen 088-6592400 of mail ons pensioenfonds@ahold.com


Mijn Ahold Pensioen

Mijn Ahold Pensioen geeft u een duidelijk overzicht van uw persoonlijke pensioensituatie.

Wat vindt u?
Mogen wij u aanspreken met 'jij'


 
Deze website gebruikt cookies om te kunnen functioneren en het gebruik te analyseren teneinde het gebruiksgemak te verbeteren.Akkoord