Nieuws
Waarom vragen wij een kopie identiteitsbewijs? Gepubliceerd op: 01-05-2015 Bij sommige contacten of procedures vraagt Ahold Delhaize Pensioen u om een kopie van een geldig identiteitsbewijs van u en/of uw partner. Waarom vragen wij daar om?

Bij sommige contacten of procedures vraagt Ahold Delhaize Pensioen u om een kopie van een geldig identiteitsbewijs van u en/of uw partner. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om het opvragen van documenten, de ingang van uw pensioen of de wijziging van uw bankrekeningnummer.

Als pensioenuitvoerder ontvangen wij bepaalde persoonsgegevens van de overheid. Wilt u daarover meer informatie, kijk dan hier en vul in dat u pensioenpremie betaalt of pensioen ontvangt.

Als wij een kopie van een geldig identiteitsbewijs vragen, is dat om te controleren of wij daadwerkelijk met de juiste persoon te maken hebben.

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Wij verstrekken uw gegevens niet aan anderen anders dan aan dienstverleners die in onze opdracht en onder onze verantwoordelijkheid diensten verrichten, zoals het uitbetalen van pensioenen en het afdrukken en versturen van het jaarlijkse Uniform Pensioenoverzicht (UPO). Uw burgerservicenummer hebben wij bijvoorbeeld ook nodig om de loonbelasting af te dragen aan de Belastingdienst.
Mijn Ahold Delhaize Pensioen

Mijn Ahold Delhaize Pensioen geeft u een duidelijk overzicht van uw persoonlijke pensioensituatie.

Wat vindt u?
Ik krijg het liefst pensioeninformatie via:


 
Deze website gebruikt cookies om te kunnen functioneren en het gebruik te analyseren teneinde het gebruiksgemak te verbeteren.Akkoord